Några förslag?

Tittade på "så ska det låta" nu ikväll.

Konstaterande:
    -Anna Book kan ju inte sjunga! Tyckte hon sjöng falskt mest hela tiden. Eller hör jag fel?
   -Caroline af Ugglas är stencool. Hennes kommentar till Peter Settman "jag vet att ni två har nåt på gång" (hänvisande till Anna) var oslagbar.

Fundering:
   -Vad var det för filur som var med Anna? Han var ju rätt söt så jag gissar musikalartist och gay.. 
   -Han som satt med Caroline och var typ helt borta större delen av tiden var väl någon såndär "idolare", eller?

Vilken koll man har.
Ledig i helgen, gött.
Imorgon blir det middag på stan med
Karro! :o)

Förövrigt åt jag sötpotatis för första gången i mitt liv idag, det är ju supergott! Varför har ingen sagt det tidigare?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser på "Låt oss dansa" !

2007-01-19 @ 21:18:43
Postat av: Spiro

Anonym: Självklart flippade man lite emellan så man såg lite dans...

Postat av: Mocca

*ASG* jag har någonstans i bakhuvet att Ola Svensson skulle vara med. Det måste ha varit han som tävlade i samma lag som Carolina.
Han är lite lost ibland -för att vara diplomatisk ;)

Själv tittade jag på Let´s Dance.

2007-01-19 @ 23:34:23
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: mamma

Det var jag som var anonym ,det var fel på din blogg jag satte dit mitt namn!!!!

2007-01-20 @ 05:54:09
Postat av: Spiro

Mocca: hihi, ja diplomatisk ska man väl vara..:o)

Mamma: Min blogg är det aldrig fel på!!

2007-01-20 @ 11:49:28
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback