Dags att buzza igen!

Idag fick jag hämta paket på min lokala ica-butik igen! Denna gång hade snälla buzzador skickat kellogs flingor, någon ny sort. Köpte lite fjällfil också så jag ska smaka dom riktigt (erm, jo, alltså, jag käkade upp ett paket (inte ett sånt stort utan bara ett litet provpaket, sådetså) "torrt" idag, rätt goda så iaf) imorgon till frukost.
Sen tror jag dom får hänga med till jobbet så får vi se om någon vill smaka. Egentligen borde jag väl visa någon bild på paketet här eller veta exakt vad sorten heter, men det orkar jag inte ordna nu ikväll, får återkomma om den saken.

Fick erbjudande om en till kampanj idag också, en juice kallad "minute maid". Har för mig att jag smakat den.
Varför får jag bara ät-/drickbara saker?

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi erbjuds tydligen samma saker! :) Jag bjöd på flingorna på jobbet i morse, det var ju så mycket! Sen är det tjejfest på lördag, så där får jag väl pytsa ut en del också...

2007-01-31 @ 08:03:57
Postat av: Spiro

Åt dom imorse, tyckte dom var helt ok! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback