bra GI-recept! ;o)

Istället för att jobba på en magsjuk avdelning idag har jag varit hemma och kännt mig huslig.
Jag har bestämt mig för att hitta de ultimata amerikanska chokladmuffinsen. (I'm a woman with a mission, so don't try and stop me!)

Först gjorde jag chokladmuffins black and white, dvs med både mörk och vit choklad.

79247-311

Visst ser dom goda ut?
Dom kändes dock lite torra så jag bestämde mig för att gå tillbaka till källan och baka "amerikanska chokladmuffins", kort och gott.

79247-312

Och mumsiga blev dom. Så mumsiga att jag hann gömma dem i en påse innan jag tagit kort på dom.
Ok då, jag erkänner! Jag var inte ute efter en perfekt muffins! Jag kunde bara inte bestämma vilken sort jag skulle göra.
Så, nu har jag erkänt. Är ni nöjda nu?
Fler mumsiga muffins hittar ni på dagenmuffin.se

Förövrigt så lyckades jag göra en lasagne med den perfekta ytan idag, jag är så stolt över migsjälv!





Kommentarer
Postat av: Mocca

*imponerad*

bockar och bugar ;)

Postat av: Moster Kerstin

Härmed överlämnas släktens "Huslighetskrona"
till SOFIA!!!! med glädje, jag känner mig trött...;-)

2007-03-01 @ 07:30:08
Postat av: lillsyrran

ha! mina muffins jag bakade blev mycket bättre ;) chokladmuffins med vanilj kräm.

2007-03-01 @ 07:35:29
Postat av: Spiro

Mocca: hehe, tack tack..

Kerstin: *tar på mig den tillsammans med sjukvårdsrådgivningenskepsen som jag fått sen tidigare* ;o)

Lillsyrran: Ajaj, nybörjarfel, man ska aldrig förorena den rena chokladsmaken med någon annan smak. ;o)

2007-03-01 @ 09:46:33
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback