bildbevisandet

Så är man tillbaka bland de levande igen då. Kom hem kl 2 inatt efter en härlig kväll.
Hemma hos Åsa blev vi bjudna på mumsiga shots. Nedan demonstrerar Åsa och
Karro dessa.

79247-294

Jag kan besvara er fråga redan nu, nej det var inte det första (eller sista) de drack den kvällen.
Bildbevis:

79247-293

Karro verkar inte gilla att bli påkommen. Så hon tog ett allvarligt snack med den enda som riktigt lyssnade.

79247-295

Jo, jag var också där, i min fina "hjärtklänning", varken leggings eller stuprörsjeans dock utan gamla hederliga svarta strumbyxor. Stövlarna gick riktigt bra att gå i förresten.

79247-297

Slutligen en fnissbild:

79247-298

Nu ska jag gå och laga älgkalvsfilé till middag, mumma! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback