öppen fråga till alla busschaufförer

Vet att jag kommer låta som en sur gammal tant nu men detta har irriterat mig så länge och nu ännumer när jag är gravid:
Varför måste ni börja köra bussen innan jag hunnit sätta mig?
VARFÖR???
Det tar högst 10 sekunder, har ni verkligen så pressat schema så ni inte hinner vänta dom sekunderna? Tänk om ni någon gång skulle lyckas "knycka" iväg så pass hastigt så jag ramlar? Då förlorar ju de där 10 sekunderna och får istället stå ut med en halvt hysterisk blivande mamma som hotar med stämning?

Jag bara undrar...

*mumlar lite surmulet*

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

jag håller med dig! Mig händer samma sak men åt andra hållet. Idag var det värst. Han släpte av mig i farten, stod inte still när han öppna dörren och så fort jag klev av gasa han iväg! Så bråttom har ni inte! eller?! ni kan skada någon, fatta!

2007-12-04 @ 16:11:57
Postat av: Spiro

Busschaufförer är ett underligt släkte..

Postat av: Elin

Sofia! Hur skrev du din ansökan om HP?? Det är ju nästan omöjligt!? Hjälp!:)

2007-12-06 @ 09:10:12
Postat av: Spiro

Hehe, jag lät Christina fylla i den delen hon ska fylla i först för att se vad hon skrev. Har dock inte fyllt i den andra delen ännu. Har inte fått något moderskapsbevis som man tydligen måste skicka med oxå. Ska träffa BM i nästa vecka, tänkte be om det då.

2007-12-06 @ 11:08:34
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback