BLÄ!!!

Det är ju själva f*n alltså. Bara för att jag tagit en så rolig magbild idag till lucias ära så krånglar internet! :o(
Eller internet explorer kanske jag ska säga...
Skype och messenger fungerar hur bra som helst.
Att jag sen försökte ringa och få support och fick sitta i telefonkö först 30 min, bli bortkopplad och sen sitta 20 min igen utan att komma fram gjorde inte saken bättre direkt.
Så kan man ju spendera en ledig förmiddag..%o/
Nu sitter jag på jobbet och skriver och hoppas att M lyckats få ordning på det hela på nåt magiskt sätt.

Eller vet nån av er vad jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: Teknikern

kolla om du har kryssat i arbeta offline. Internet explorer - Arkiv - Arbeta offline ska INTE vara ikryssad. Annars kan du testa att starta om datorn och modemet o kolla om det funkar :)

2007-12-14 @ 16:37:04
Postat av: Spiro

Fullt så dum är jag inte så att jag inte kollar såna saker först... Datorn är omstartad x tusen och modemet är det ju inget fel på eftersom skype fungerar. Enligt
datasupporten (som vi fick tag på idag) är det mycket krångel med nya explorer, så undvik den!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback