Årskrönika

Länge sedan jag hade någon lista här och vad lämpar sig bättre än en årskrönika? Kategorierna har jag hittat hos Sandra.


ÅRETS HAPPENING: Graviditeten och dess avslöjande tror jag nog. Bara så ni vet, det är ingen bra idé att åka på en Tallin-kryssning i gravvecka 10 om ni besväras av illamående. En gungande båt (med gungande passagerare) lindrar knappast nämnda tillstånd.

 

ÅRETS PROJEKT: Flytten till nya lägenheten, hua, blir trött och grinig bara av att tänka på den.. *ryser*

 

ÅRETS RESA: Haha, ja det blir väl Tallin-resan med mina kära (och nyfikna) arbetskamrater!

 

ÅRETS SLIT: Sambons och mina dåligt synkade arbetstider. Ett tag var det nästan som om man vore singel igen, skönt att det lugnat ner sig.

 

ÅRETS PLAGG: Diggar min bebis-tröja :o)

 

ÅRETS BOK: Uj, så svårt. Pass.

 

ÅRETS SKIVA: Får bli KENT, även om det inte är en av deras bästa i mitt tycke. Föredrar det äldre soundet.

 

ÅRETS KÖP: Lägenheten, snacka om vuxenpoäng på att ta såna lån!

 

ÅRETS LYCKA: Bebisen i magen

 

ÅRETS SORG: Chatta, du finns i våra hjärtan.

 

ÅRETS FÖRÄNDRING: Förra året vid den här tiden bodde vi i en 2:a, hyresrätt, 2 kissar. Nu i stor bostadsrätt, kula på magen och tre kissar.

 

KOMMANDE ÅRS FÖRHOPPNING: Att bebisen får komma ut frisk och kry utan alltför stort lidande från min sida... ;o)

Kommentarer
Postat av: Mocca

Gott nytt 2008!
Och lycka till med bebisen.
Kram

Postat av: Spiro

Tack så mycket! God fortsättning! :o)

2008-01-01 @ 12:58:00
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback