vardagslyx?

Inatt drömde jag att jag skulle flyga utomlands tillsammans med mamma. Precis innan vi klev på flyget kom vi på att vi inte skulle få någon mat på flyget. Jag hastade till cafeterian för att köpa något att äta. Såg en räkmacka som såg underbart god ut, köpte den och bad om en till. Själva grejen med drömmen var att jag var superstressad och att jag aldrig höll på att få den där andra räkmackan. När jag sedan tillslut fick mina mackor så var de inte ens goda.

Varför berättar jag nu detta?
Jo, jag vaknade ju följdaktligen med ett enormt räckmackesug idag.
-Jag ska allt bräcka den där usla dröm-mackan, sa jag till migsjälv och knatade iväg till våg lokala ICA-butik.
En timme senare smaskade jag förnöjsamt i mig denna välsmakande skapelse:

79247-566

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback