listdags

Var på tok för länge sedan jag gjorde någon lista. Så nu kör jag en medans det fortfarande är lugnt på nattpasset och innan blogg.se kör sin dumma uppdatering eller va det nu va.
Listan hittade jag hos
Linda K
Here we go:


10 första:

Första bästa kompis: Var nog Elin i första klass som flyttade innan tvåan började, stor sorg.
Första bil: Min älskade silver som ska på lagning imorgon. SAAB 900 -97, ja den är silverfärgad.
Första kärlek: Hihi, det blir väl Simon på lekis. :o)
Första husdjur: Oj,varit många genom tiderna. Sjangen och Missimaja var väl dom första inomhus tror jag. Kissekattar.
Första semester: Inte den blekaste.
Första köpta skiva: Meatloaf-bat out of hell II. Fortfarande en stor favorit.
Första riktiga kärlek: Sambon dårå! :o)
Första piercing: Näsan, tog bort den när jag gick min första SSk-praktik, kändes inte så passande.
Första konsert: Tomas di Leva på gatufesten kanske?


Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Öl, 1856, mmmm.
Senaste filmen du såg: Någon konstig film som gick förra natten jag jobbade. En ung Mike Myers var med.
Senaste ringda telefonsamtal: Sambon.
Senaste bubbelbadet: Det mysiga som M ordnade. Ahh.. :o)
Senaste spelade cd: Hade en liten flashback häromdagen och poppade Anouk...En av mina "tjejer med magont" som mamma kallar dom..:o)
Senaste kyss: Sambon, förutom den jag fick av Mejla, räknas det?
Senaste gången du grät: Heeeemlis!
Senaste måltiden: McDonalds... Dom glömde mina strips, hrmpf!


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Tja, M och jag var ju på sätt och vis kompisar innan vi träffades...
Blivit arresterad: Nope, me be good girl.
Blivit kär vid första ögonkastet: Jupps.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Med tanke på hur många människor med konstiga urringningar det finns så är det oundvikligt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nope, sånt ljuger jag inte om.
Haft ett one night stand: Nope.
Busringt till någon: Mm, men inte med något vidare bra resultat. Lång och pinsam historia..


Sex saker jag gjort idag

sovit till 15.30
bloggat
kört bil
Svurit över högljudda hantverkare
Sett på TV
Busat med kissarna


Fem favoritsaker utan rangordning

datorn
digitalkameran
mobilen
TV-dosan
bärbara telefonen
(märks ett tekniskt tema månne?)


Fyra personer du kan berätta allt för
Sambon är nog den enda som får veta ALLT


Tre val

Blått eller rött? blått såklart! :o)
Sommar eller vinter? Sommar såklart!:o)
Choklad eller chips? Choooooklad såklart! :o)


Två saker att göra innan du dör

Ta mig från Sveriges nordligaste till sydligaste punkt på hästryggen.
Ha på mig en klänning ála Marie Antoinette


En sak du ångrar

Att jag inte kollade i McDonaldspåsen så jag sett att de glömt stripsen. :o)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du var iaf _min_ första bästa kompis från Lekis.

2007-04-19 @ 12:16:29
Postat av: Spiro

Ojdå. Förlåt, du har alldeles rätt ju! Börjar visst bli glömsk på gamla dar... %o\


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback