Inköp

I fredags såg M och jag en dokumentär om Eric Ericsson. Mycket roligt filur det där. Han har skrivit en massa underliga brev till olika företag och sånt och fått underbara svar. Detta har resulterat i dessa två böcker:
 
79247-344

Dom såg M och jag till att införskaffa igår.
Citat ur "Brev till samhället":
"Svenska spel,
Bifogar härmed spader kung. Var vänlig skicka två trisslotter till följande adress som överenskommet.
Hälsningar Eric Ericsson"
Svaret från svenska spel:
"Återsänder spader kung. Om du har kommit överens om något med någon så får vi be att du tillskriver personen som du har överenskommelsen med"

Jag tycker iaf att det är grymt roligt! :o)

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, dom böckerna är grymt roliga! Jag skrattar så mkt att jag gråter varje gång jag tar fram "Brev till samhället". :D

2007-04-16 @ 07:50:14
Postat av: Spiro

Kul att det är fler än jag..;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback