Busigt på jobbet och lite annat

Jösses vad roligt vi hade på jobbet inatt. Man kommer på så himla roliga skämt när man är trött.
Eller är det så att alla skämt blir roliga för att man är trött?

Skulle gärna berätta vad vi pratade om men jag misstänker att all ev respekt ni har för mig skulle försvinna i ett nafs. Dessutom är jag bara vulgär nattetid! ;o)

Chefen ringde förut idag, ska få åka till Ö-vik (MoooooDooooo, MooooDoooo, heja heja MooooDooo) på en kurs om läkemedel och annat skoj. Låter intressant. Dessutom kommer vi få köra upp med en leasad bil, pax för att köra! *håller tummarna för att det är en Saab 9-5*

M fick löneförhöjning igår, congrats! Han börjar nafsa mig i hälarna lönemässigt nu, illa! ;o)

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

jag tror faktist på det senare alternativet. saker blir roliga när man är tröt.

2007-04-19 @ 16:18:51
Postat av: Mocca

Jag kan tänka mig att det blir en del galna skämt nrä man jobbar natt *s*

*håller tummarna på att du får köra köra bilen*

Postat av: Spiro

Lillsyrran: Mycket möjligt.

Mocca: Jag har ju paxat nu på bloggen, det måste väl gälla? :o)

2007-04-19 @ 22:01:28
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Daniel

Annars är min 9-5 aero kombi till salu...

2007-04-22 @ 00:42:07
Postat av: Spiro

Om du säljer den för 10.000 SEK så slår jag till direkt! ;o)

2007-04-22 @ 11:14:38
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback