jag hann visst..jag är ett under av effektivitet

Var hemma hos föräldrarna i helgen. Förutom att mumsa massa god mat och gå ut med hundarna (haha, vallade med Faxa för första gången oxå, coolt!) hämtade jag även en leverans från min moster.

79247-115

Hyllan utökas, tack snälla moster! Syster Lotta i Afrika ska bli extra kul att läsa (ja, jag läser dom, de är ju halva tjusningen!) med tanke på att synen på mörkhyade var lite annorlunda misstänker jag. Återkommer med besked om detta! :o)

M och jag firar förlovningsdag idag. M jobbar dag och jag kväll. Så då gjorde jag så att detta kommer vänta på honom när han kommer hem:

79247-113

Favvo-kakorna.. :o) Dom blev inte så fina denna gången men det spelar inte så stor roll tycker jag. Då vet man att dom är hemgjorda och dessutom är det smaken som räknas mest! Så det så! :o)
En liten lapp också, men ni får inte läsa hela, hihi.

79247-114


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Dom kom fram, bra! Mina favvokakor...

2006-09-11 @ 13:22:08
Postat av: Carolliine

Nämen.... Är det vad jag tror.... =) *fniss* säger grattis isf. Kram påre!

Postat av: Spiro

Um, vad tror du då? *hänger inte alls med*

2006-09-12 @ 19:01:14
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Carolliine

hahaha nä inte jag heller..... Läste lite galet =)

2006-09-13 @ 12:53:02
URL: http://Carolliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback