Såhär ser hälarna ut efter en natt på 23B!

79247-192

Alltså, har vattenblåsor på båda hälarna(AJ!!!). Självklart har jag gjort hål på dom som man ska (not! kan inte låta bli bara...). Och nä, de uppkom inte på jobbet.. Det var innan när jag tog en promenad för första gången iår i vinterskorna... Men jag kände dom mest när jag jobbade inatt, sådetså!
Kommentar av patient inatt:
- Men du är ju inte nykter människa!
- Varför tror du det, frågar jag.
- Jamen du sluddrar ju!
(Andra sköterskan går förbi utanför rummet)
- Kan du avslägsna den här personen härifrån!

Kommentarer
Postat av: lill syrran

Mysig uppdateringsblandning med bröd och hälar. (NOT!!)

2006-11-03 @ 17:35:52
Postat av: mamma

Tröst tröst men pappas båsor var värre ;)

Postat av: Carolliine

hahahaha 26:1 =)

2006-11-03 @ 22:21:49
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Pappa

Kom hem så skall vi byta blåsor.

2006-11-04 @ 10:09:25
Postat av: Spiro

Lillsyrran: Man får blanda gott med äckligt, det är ju ändå allahelgona! ;o)
Mamma: Kan jag aldrig tro, bildbevis tack!
Carro: Jupps :o)
Pappa: Nej tack..;o)

2006-11-04 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback