poppis hos tandläkaren

Haha, för jag hade inga hål!
Fick dessutom beröm för hur fina tänder jag hade.
"Guldstjärna" sa tandläkaren. Jo, hon sa det faktiskt! Men inte fick jag någon guldstjärna av henne inte.. *mumlar nåt ohörbart*
Sedan undrar jag varför dom promt ska ställa frågor medans dom har halva näven inne i ens mun?
-Brukar du ha tandsten?
Vad jag ville svara:
-Nja, vet inte riktigt. Dom brukar säga att jag måste använda tandtråd mer.
Vad jag sa:
- Grghdspaha spfha spdih.

Vad väntar dom sig?

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Hahahahahaha =) så sant så.... Men Grattis att du inte hade hål... =)

Postat av: Kerstin

Visste du inte att det är deras lilla sport...dom spelar in allt ;-)

2006-11-30 @ 07:19:46
Postat av: Linda Sjölen

Du har tur som inte hade något hål! Den dagen någon tandläkare ger mig en guldstjärna tror jag att jag svimmar. Själv kommer man ju från släktet Sjölen och det släktet har inte de tåligaste tänderna :(

2006-11-30 @ 12:52:06
Postat av: Spiro

Carro: tack tack!

Kerstin: AHA!!! Det förklarar saken.

Linda: Mm, rätt gött att slippa bekymra sig för tänderna. Syns vi till jul?

2006-11-30 @ 12:54:54
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback