Ett ljus i novembermörkret

M och jag åkte en liten sväng till "staden på landet" igår efter att ha ätit middag. M skulle byta boken han fått av mina föräldrar i födelsedagspresent. Vilken tur att bokaffären ligger brevid skoaffären!
Jag fick med mig dom här små godingarna hem:

79247-209

Enda problemet är att det är skor där man vill ha byxorna innanför, några såna byxor har jag inte, va synd! Får bli en sväng på stan i helgen tror jag, någon som vill följa med? :o)

När vi skulle åka hem upptäckte vi att någon stulit nummerplåten på vår bil! M skrämde upp mig om att dom skulle ta nummerplåten och tjuvtanka eller råna en bank eller nåt sånt. (alltså, sätta nummerplåten på en annan bil o göra dessa saker, men det förstår ni(det lönar sig liksom inte att springa runt med en nummerplåt i handen samtidigt som man rånar en bank..)) Ringde och polisanmälde det så fort jag kom hem igår.
Idag på morgonen hittar M skylten slängd utanför ingången till vårat hus...
Hrm, det var bara att ringa polisen igen och säga att lappen var tillbaka...

Kommentarer
Postat av: lill syrran

??? men hur i all världen kunde den komma till eran dörr från stan?

2006-11-24 @ 07:35:50
Postat av: lill syrran

snygga skor ;)

2006-11-24 @ 07:40:54
Postat av: Spiro

Troligtvis var den försvunnen redan när vi åkte till "staden på landet".. Mm, jag är lite förälskad i dom..:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback