nervkittlande match

Hur kan det komma sig att Spiros intag av chokladbollar/arraksbollar förhåller sig proptionerligt till hur mycket det är att göra på jobbet?
Igår blev det mååånga bollar. Det kanske blir lite mer att göra idag så intaget blir lite mindre. Känns annars som om jag motarbetar mig själv:
Cyklar till jobbet; "yes! Spiro vs (hehe, nu skrev jag det mamma!) magen 1-0!"
På jobbet: "Oj, en student har köpt MASSA fika till oss. Jamen då är man väl ouppfostrad om man inte tar en? Och en till kanske..?" Magen sjunger "nanananana!!!" 1-1
Cyklar hem från jobbet, växlar upp cykeln så det blir jobbigt att cykla även hemåt (neförsbacke). Spiro gör en ful grimas mot magen "den var du inte beredd på!" 2-1
Kommer hem. "Nämen det är ju melodifestival!.....(en timme går)...Är dom aldrig klar med den förbannade röstningen?? Nämen titta, chilinötter, nu gick röstningen mycket snabbare" 2-2

Matchen Spiro vs (haha, en gång till, var ju bara tvungen!) magen får anses oavgjord då jag sedan gick och la mig...

Kommentarer
Postat av: mamma

Det heter magen MOT spiro !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback