myskväll

Mm, blev en lyckad utekväll igår.
Först mumsig mat på Athena. Souvlaki till mig och grekisak tallrik till M. Hade även sådan tur att vi var sista paret som fick komma in och käka. Sen blev kocken sjuk! Lite mysko. Verkar dock inte som om han nös i maten eller nåt för vi mår båda bra idag! Blev dock lite väl tomt där med tanke på att inga nya gäster släpptes in. Så vi drog iväg till Dublin (nä, inte staden, puben!) istället. Mumsade i oss lite go'-öl där och spelade bort pengar i blackpack. Cropieren var lite mysko dock. Både M och jag hade 20. Så säger han: "Jamen nu får jag 10 och 7 så får jag 21." Tror ni inte att han drog upp det också? Dåliga förlorare som vi är så drog vi vidare till bishops arms. Varsin go'-öl där och sen var kvällen komplett. Vandrade ner till busstationen och lyckades precis hinna med bussen hem.
perfekt eller vaddå?

Idag bär det iväg till kära mor för firning. Ska lägga ut bildbevis senare.

Kommentarer
Postat av: Karro

Haahahaha hej gull unge..... Hoppas att du har en bra helg? kul & se dig här oxå =) Jo du har post i din låda på jobbet oxå Kram påre =)

Postat av: Daniel

Ute på krogen...Bah här sitter en annan i vadare med Zaltvobblern i högsta hugg och väntar på en inbjudan...

2006-05-28 @ 22:38:54
URL: http://family.blogg.se
Postat av: Spiro

Hihi, börjar bli varmt i vadarna nu kanske? Båtmålningen fick vi skjuta upp till nästa helg så du kanske får lufta lite...

2006-05-29 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback