massakern

Tillåt mig presentera de två yngsta medlemmarna i familjen. Chatta (tv) och Mejla (th). 79247-17

Deras namn kommer av att M och jag träffades på internet. Braiga namn om jag får säga det själv. För det mesta kommer vi alldeles ypperligt överens. Idag inträffade dock ett litet missöde..
Får väl börja med att varna känsliga läsare...;o)
Satt vid datorn och grejade. Mejla kommer till mig och vill gosa. Hon hoppar upp i famnen och ligger där och har det gott. Dock har hon missberäknat förhållandet mellan sin balans och mina halkiga byxor. Plötsligt halkar hon till och är påväg att ramla ner. Vad gör hon? Jo, alla klor ut! Och jag menar ALLA! Mejla och jag skriker ikapp, hon försöker klamra sig fast, jag försöker att undvika att se ut som om jag rullat mig i en taggbuske. Slutligen får jag loss henne och hon springer iväg och gömmer sig.
Här är då några av krigsskadorna:
79247-15
79247-16

Blödande juver, vad är det mot min sargade fot mamma? ;o)

Hur skadan kunde hamna på foten? Sitter alltid i skräddarställning när jag sitter dit datorn, för långt till golvet...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars Fifi!

2006-05-24 @ 14:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback