erkännande 2

Förutom min fascination för Terminator är jag även en varm anhängare av kent. Mitt hjärta brast när jag insåg att jag inte skulle ha någon möjlighet att åka ner och se dom på Hultsfred iår. Tippar på att jag sett dom live 3-5 gånger eller nåt sånt (en senare bekännelse kommer att bli alla festivaler/stadsfester jag gått/går på och bara glömmer vilka jag sett ...). Riktigt bra live om jag får säga min mening.
Min samling av kent-grejer känns dock inte riktigt komplett.

79247-54

Ok, två tröjor, en långärmad oh en kortärmad t-shirt. från vänster: "verkligen", "isola", "du & jag döden", "the hjärta and smärta EP", "B-sidor", "vapen & ammunition". Sedan följer tre brända skivor som jag fått av en vän här på nätet. d0cs favorites innehåller låtar från "kent" och "verkligen", sedan är det den engelska versionen av "isola" (väldigt märkligt att höra dom sjunga på engelska) och slutligen "hagnesta hill".
Ni ser nu min desperation! Har alltså varken "kent" eller "hagnesta hill" på original cd! Har haft "hagnesta" men flummat bort den på något sätt..%o) Hoppas alla övriga kent-fans kan förlåta min klumpighet.

Kommentarer
Postat av: lill syrran

ja, du lever värkligen för Kent. Är du säker att inte M är avundsjuk?

2006-06-20 @ 13:56:04
Postat av: mamma

dom fick dålig kritik på hultsfred,så du missainget ;)

2006-06-20 @ 17:45:30
Postat av: Fredrik

Pappa heter Kent ;P

2006-06-20 @ 18:46:05
Postat av: Anonym

åhhhhh världens bästa band ju. gillar du fortfarande kent eller kan du tänka dig sälja den svarta t-shirten med vitt/silvrigt kent tryck? maila mig isåfall på [email protected]

2010-08-19 @ 15:01:28
Postat av: lauren

sweeeet!!!!

2010-08-26 @ 05:36:32
Postat av: alpha

världens bästa band. efter broder daniel, kanske. vart hittade du den långärmade tröjan? den var helt fantastiskt fin

2010-12-03 @ 11:03:15
URL: http://krossade.blogg.se/
Postat av: alpha

världens bästa band. efter broder daniel, kanske. vart hittade du den långärmade tröjan? den var helt fantastiskt fin

2010-12-03 @ 11:03:16
URL: http://krossade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback