shopping

Eftersom jag inte fick någon magisk healing över telefon från vårdcentralen så åkte jag in till stan för att köpa mer alvedon.
Kom då på att jag behöver en halterneck BH till min
marilyn-klänning. Tänkte först gå på lindex men så tänkte jag "Nä, nu ska jag banne mig ha en riktigt bra BH!"
Så jag gick in på affären där de enbart säljer underkläder. Direkt kom en ur personalen fram till mig och frågade om jag behövde hjälp. Vilken känsla! Inte ofta nuförtiden som man får sådan hjälp! Sedan sprang de runt som små illrar och plockade fram BHar som matchade mina krav.
Fick även lära mig att "lyfta in" brösten i BHn, kan ni det?
Hittade tillslut en BH som jag gillade. Höll på att svimma i provrummet när jag såg priset. Tror inte ens jag köpt en klänning/byxa/tröja som kostat så mycket!
Men så tänkte jag på min stackars onda mage och att jag nyligen fått löneförhöjning. Så den fick följa med mig hem. Hoppsan.

79247-231

För att rena mitt samvete så blev tröjan som jag köpte (ser ni logiken?) till julfesten desto billigare. 149pix hos gina. Och ja, jag VET! Jar har massvis med V-ringade stickade tröjor. Men jag har faktiskt ingen som är lite längre och ljusblå. Fast nu har jag ju det! :o)

79247-232

Förövrigt är jag färdig med mina julklappar nu. Gött.

Kommentarer
Postat av: John

JatteBRA!!! (BRA=BH i engleska). BaRA 10 dagar nu!!!!

2006-12-11 @ 18:24:24
Postat av: Spiro

*Hmm, hur ska jag kommentera detta*

Postat av: Kerstin

Stackars dig, men en snygg BH är ALLTID bra ;)

2006-12-12 @ 07:16:14
Postat av: Spiro

Så försöker jag också resonera! :o)

2006-12-12 @ 16:24:33
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback