ojdå

Fick en mixerstav av M dagen före julafton (han hävdar att man inte får ge hushållsgrejer i julklapp). Igår tyckte jag att det var dags att inviga den. Skulle göra en vitlökssås till middagen. Oj, va kul det var att mixa! Så kom jag på att jag hade två avokado som började bli dåliga. Äsch, jag svängde ihop en guacamole också. Hmm, visst hade jag kikärtor i skåpet? Hummus kunde ju vara gott.
Vips blev det tre såser.

79247-247

Nästa test blir att göra en morotskaka.
This could be the beginning of a beutiful friendship. :o)

Kommentarer
Postat av: Mocca

Hihi -jag fick en blender i julklapp!
Vi kanske ska byta lite: det här kan man mixa/köra i blender recept med varann;)

Postat av: Spiro

Hehe, tja då har jag just avverkat tre så då är det din tur! ;o)

2006-12-29 @ 10:49:52
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback