Nätdiagnosticering sökes

Jag har ont i magen. Femte dagen nu. Smärtan sitter precis där blindtarmen oftast (man kan faktiskt ha den till vänster om ni inte visste det) sitter. Smärtan kommer och går, verkar bli värre när jag är stilla.
Var inne på akuten i veckan när smärtan var som värst. Fick dock vänta så länge så det hade gått över när jag kom in till läkaren. Hon kände bara igenom magen och skickade hem mig.
Försökte göra lite självdiagnostik på jobbet i fredags och tog lite blodprover; samtliga var normala. Frågade en av läkarna på jobbet men han hade inga ideér på vad det kunde vara.
Jag har ingen feber.
Det gör inte mer ont när jag rör mig, jag är inte öm.
Det bara moler så förbannat.
Usch, det är faktiskt rätt synd om mig.

Finns det någon nätdoktor som vet vad det är för fel på mig?

UPDATE:
http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3460 kanske?

Kommentarer
Postat av: lill syrran

ähh... syrran du har bara ätit för mycket peparkaksdeg ;)

(men OK det är liite... synd om dig.)

2006-12-10 @ 13:18:16
Postat av: Spiro

I wish!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback