mitt egenupplevda "tjuvlyssnat"

"Stort köpcentrum. Två äldre män (~85) stöter på varandra.
Unisont:
-Nämen tjenare grabben!
(Allmänt pratande tills den ene mannens sällskap dyker upp)
Man 1: Nämen har du hittat en ny brud nu!
Man 2 (stolt): Jajemen, och hon är en riktig ungdom, hon är bara 81!"

Resten av min handling gick jag med ett brett leende med läpparna.

Ikväll är det fest med avdelningen. Skulle ha sett fram emot det bra mycket mer om det inte vore så att tabletterna hjälper mindre och mindre för den förbaskade
magvärken.
Snart hugger jag ut den där förbannade blindtarmen själv med den slöaste kniven jag har. Det är iaf en smärta som har en ände istället för det här förbannade molandet. *less*
På måndag ska jag ringa vårdcentralen igen och då tänker jag fan inte ge mig tills dom lagat mig!

Kommentarer
Postat av: lill syrran

Hurru! ta´t lungt va? föresten hur ska du ha kareokie utan mik?? du tog inte den.

2006-12-14 @ 21:21:15
Postat av: Spiro

Vill inte ta't lugnt! >:oD Maskinen fanns redan på plats, behövde bara skivan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback