avprickning av lista

I början av december gjorde jag en lista på allt mumsigt jag tänkte göra till jul. Tänkte att såhär dan före dopparedan borde man väl checka av den: 

  • Lussekatter Mumsiga, bara två påsar kvar nu
  • Inlagd sill  Gjorde även en till sort. Smakade den igår. Jag gillade den inte men dom andra tyckte den var ok
  • Russinbröd  Dom blev inte så vacka men dom lär nog gå ner ändå.
  • Julfudge Har lyckats hålla mig ifrån dom så alla finns kvar tills imorgon.
  • Struvor Igår blev struvorna gjorda med assistans från pappa med oljetemperaturen 
  • Glöggodis Jupp, och grymt snygga blev dom med
  • Pepparkakor Jorå, finns några kvar tills imorgon.

Kort sagt kan jag nog känna mig nöjd och luta mig tillbaka. Bara att låta julstämningen skölja över mig. Var in en sväng på sjukhuset idag och delade ut några chokladaskar. Väldigt bra sätt att få julstämning på tycker jag! Dessutom blir alla så glada så man känner sig så grymt snäll! :o)


Kommentarer
Postat av: Mocca

God Jul!
*KRAM KRAM*

Postat av: Spiro

Tack så mkt och detsamma!! :oD

2006-12-24 @ 12:15:07
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback