mina händer luktar bak! *fniss*

Farmor avslöjade för mig igår att hon hade planer på att eventuellt besöka oss. Kom idag på att om dom (farfar lär ju hänga med..) skulle dyka upp så har jag inget att bjuda på till kaffet.
Tog och slängde ihop min klassiker; kladdkakan (mycket god kan jag lova, om ni skyndar er hit får ni smaka). Från idé till instoppad i ugnen på ca 10 min. Jojo, har gjort den några gånger. :o)
Kände mig på g med alla grejer framme och bestämde mig för att göra lite muffins också. MUFFINS? Hallå?
Hur ofta gör jag muffins? Och hur ofta blir dom bra?
Är alltid för lat vad gäller kvantiteten av formar.

79247-94

Nåja, man ska inte döma utifrån utseende, dom var faktiskt goda. "Kryddmuffins" heter dom. Nästa gång tror jag dock att jag gör i en sockerkaksform. Det känns tryggt.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Det finns finfina frysta bullar på ICA ;)

Postat av: Spiro

Och dom tror du att farmor skulle ta i ens med tång?? Nänä, då är det bättre med utrunna muffins..:o)

2006-08-03 @ 12:32:45
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback