I love trobule?

Ibland undrar jag vad som rör sig i en liten katt-hjärna.
Duschade idag. Vi har ett badkar som man står i. Längst ner är det en glipa på ca 7cm (mycket irriterande att tappa ner saker där). Helt plötsligt kommer det upp ett katthuvud där!
- Nämen Mejla vad gör du där???
Får ett förtvivilad jamande till svar.
Hon försvinner ner igen.
Så kommer det upp ett huvud och ett framben. Går fram och försöker hjälpa henne upp men det finns ingen möjlighet att dra upp henne, skelettet tar emot.
Hur tusan tog sig kattskrället dig från första början? Och varför???
Säger åt Mejla att hon får vänta tills jag duschat klart. Mejla prövar under tiden ett antal sätt att komma upp men lyckas inte.

79247-95

Bortse från dammtussen...
Slutar med att jag får ta bort fronten på badkaret och lyfta ut henne.

79247-96

Skammens bild. Har vi sett den
förut?

79247-97

Chatta bara suckar och tänker: "ja, dagens ungdom (Chatta är ½ år äldre...). Dom är inte riktigt kloka"

Förövrigt är Hanna och John här nu och jag börjar jobba på måndag...

Kommentarer
Postat av: Barbro

Fick du nått tack då för att du slet för att få fram det lilla djuret? ler

2006-08-06 @ 01:54:41
Postat av: Daniel

Tveksamt om deras hjärnor funkar över huvudtaget...

Vår katt Tekla hoppade upp och försökte fånga kisstrålen när E-L bror var på toaletten...med reultat att hon hamnade i toaletten...

Postat av: Spiro

Barbro: Njä, kanske lite extra gos på kvällen..;o)
Daniel: Eller så kanske dom bara tycker om att utmana sig själva..:o)

2006-08-07 @ 21:57:24
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback